Studenci

Informacja

W dniach 28.02-01.03.2023r. zajęcia z p. mgr K. Sienkiewicz zostały odwołane.

Zakład Rolnictwa ogłasza Konkurs fotograficzny, który organizowany jest pod Honorowym Patronatem Prorektora ds. międzynarodowych Akademii Bialskiej Nauk Stosowanych im. Jana Pawła II doc. dr inż. Tomasza Grudniewskiego.

Zachęcamy do udziału w konkursie Wszystkich Studentów i Uczniów szkół średnich! Do wygrania są bardzo atrakcyjne nagrody! Szczegóły konkursu znajdują na fanpage Zakładu Rolnictwa (https://www.facebook.com/rolnictwoab/ ).

Więcej…

Pielęgniarstwo II i III rok 

Terminarz zajęć praktycznych w MCSM w semestrze letnim 2022/2023

  Terminy_symulacji_do_ZP_semestr_letni_22-23.pdf 

Zapraszamy Państwa do Dziekanatu pok. 306R, II piętro w dniu 25. 02.2023 (tj. sobota)
w godzinach od 10:00 do 14:00
w celu podpisania ślubowania i umowy o warunkach odpłatności za studia.

Osoby, które nie mogą przyjść w wyznaczonych godzinach lub z innych powodów
nie będą obecne na zajęciach w tym dniu prosimy o  kontakt telefoniczny

83 344 99 49,  lub Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

Niedopełnienie w/w formalności i brak podpisania ślubowania oraz umowy
będzie skutkowało skreśleniem z listy studentów.

Jednocześnie informujemy, że opłatę za studia należy wnieść na indywidualny numer konta uwidoczniony w Wirtualnej Uczelni (jest to ten sam numer konta wygenerowany dla każdego z Państwa
w IRK przy rekrutacji na studia).

Wysokość opłaty za semestr na kierunku pielęgniarstwo wynosi 2600,-

Grafik zajęć praktycznych na kieurnku Pielęgniarstwo III rok wraz z listą studentów
Grafik zajęć praktycznych na kierunku Pielęgniarstwo II rok wraz z listą studentów

STUDENCI STUDIÓW
STACJONARNYCH I NIESTACJONARNYCH

Informacja dotycząca zakończenia

sesji egzaminacyjnej zimowej – rok akademicki 2022/2023

Prorektor ds. kształcenia i studentów
informuje studentów, którzy na dzień zakończenia sesji egzaminacyjnej
nie mają zaliczonych wszystkich przedmiotów, że wprowadza się

termin –  25.02.2023r. tj. sobota  

na składanie wniosków o warunkowe zaliczenie semestru.

Odebranie decyzji w powyższej sprawie jest obowiązkowe.

(Zgodnie z Regulaminem Studiów „Student może uzyskać zgodę na powtarzanie maksymalnie trzech
przedmiotów w ciągu semestru”)

Wniosek, o którym mowa należy podpisać własnoręcznie następnie wrzucić do skrzynki podawczej
znajdującej się przed dziekanatem.

Wobec studentów, którzy nie uzyskają zaliczeń z wszystkich przedmiotów,
a nie złożą podania o warunkowe zaliczenie semestru w wyznaczonym wyżej terminie
zostanie wszczęta procedura skreślenia z listy studentów.

Jednocześnie przypominam studentom o konieczności monitorowania swoich postępów w nauce na indywidualnym koncie w wirtualnym dziekanacie i reagowanie na ich brak poprzez kontakt z prowadzącymi dany przedmiot.

Strona 1 z 22

pierwsza
poprzednia
1